Etiquetes

,

Amb aquesta foto hom m’ha estat concedit el segon premi al 46 Concurso Nacional de Fotografía de Lora del Río (Sevilla).

Aquesta foto és la primera d’un projecte que fa temps em volta pel cap, i del qual només en tinc el lema: “sèries de televisió”. Seria un projecte en doble sentit, és a dir, agafar una sèrie de tv i posar-li una fotografia, o fer una fotografiar i cercar el títol d’una sèrie que s’hi adigui.

Aquesta que us presento té per títol “Joc de Trons”. Bastant evident, oi?

Tècnicament, és un bodegó al meu estil, són dues forquilles entrecreuades i al damunt una cirera. Sí, una cirera, no una poma, com se m’ha preguntat en alguna ocasió. I és que es tracta d’una fotografia en la qual he utilitzat uns filtres que es diuen “close-up” (d’aproximació) que vénen a substituir un objectiu macro, però de preu molt més baix (que per això els tinc).

Com sempre que puc, els retocs en edició són mínims. Nivells, corbes per fer el fons el més blanc possible, i sobretot, un bon enfoc a la cirera.

Al peu, com darrerament vaig fent, les dades exif de la presa.

joc de tronsf/16.0 – 1/13 – focal 38mm – iso 100